Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Iron Jugernaut 10 Heroic ...
2019.okt.14

Taktika > Siege of Orgrimmar > Immerseus - Immerseus HC - The Fallen Protectors - The Fallen Protectors HC - Norushen - Norushen HC - Sha of Pride - Sha of Pride HC - Galakras - Galakras HC - Iron Juggernaut - Iron Juggernaut HC - Kor'kron Dark Shaman - Kor'kron Dark Shaman HC - General Nazgrim - General Nazgrim HC - Malkorok - Malkorok HC - Spoils of Pandaria - Spoils of Pandaria HC - Thok the Bloodthirsty - Thok the Bloodthirsty HC - Siegecrafter Blackfuse - Siegecrafter Blackfuse HC - Paragons of the Klaxxi - Paragons of the Klaxxi HC- Garrosh Hellscream - Garrosh Hellscream HC

Siege of Orgrimmar raid hatodik bossa Iron Juggernaut, 592 Milla HP-val.

 

A mechanikus terror, amit egyaránt megfélemlítésre és pusztításra terveztek a központi darabja Garrosh ostromgépeinek. A hatalmas Kor' kron harci skorpió mintájára készített Iron Juggernaut védi Orgrimmar kapuit és elpusztít mindenkit, aki szembe mer szállni Garrosh seregével


Setup:

2 Tank

2-3 Healer

5-6 DPS

 

 

Pressing the Attack: Assault Mode : Assault Mode alatt az Iron Juggernaut szabadon mozoghat. Ez a fázis addig tart, míg Juggernaut Energy Barja feltöltődik (ez 2 percig tart).

Borer Drill : Juggernaut lecsapja a fúróját a földbe, ennek hatására több irányba barna tüskés vonalak indulnak meg alóla a távolba. Ezek a tüskék 150.000 Physical damaget okoznak azoknak, akikhez hozzáérnek.

Laser Burn : Juggernaut periodikusan rálő 1-1 playerre a farkára szerelt löveggel, ez 350.000 Fire damaget okoz és egy DOT-ot rak fel, ami 75.000 Fire damaget okoz 2 secenként 16 secen keresztül.

Mortar Blast : Juggernaut célbaveszi egy player tartózkodási helyét, megjelöli egy 8 yardos piros körrel majd pár seccel később rálő a területre. A lövedék becsapódása 350.000 Fire damaget okoz a célterületen állóknak.

Demolisher Cannons : Juggernaut több lövedéket (kb. 6) lő fel az égbe, amik 3 seccel később becsapódnak 1-1 playerre. Becsapódáskor ezek 150.000 Fire damaget okoznak a becsapódási hely 6 yardos körzetében.

Crawler Mine : Juggernaut lerak maga alá 3 aknát, melyek ezután nekirohannak egy közeli playernek és leássák magukat. A leásás után ~20 seces visszaszámlálásba kezdenek, lejártakor pedig felrobbannak, ez 799.999 Physical damaget okoz (darbja) mindenkinek.

Az aknákat felrobbanásra lehet kényszeríteni azzal, hogy valaki jobb-kattol rá (papíron földbe tapossa). Ennek hatására azonnal felrobban, 1.500.000 Physical damaget okoz a felrobbantó playernek és fellövi a levegőbe (mivel Physical damage, így az armor eléggé csökkenti).

Siege Mode alatt Iron Juggernaut gyakrabban rak le aknákat.

Flame Vents : Juggernaut tüzet köp maga elé, ez 400.000 Fire damaget okoz és Ignite Armor debuffot rak minden eltalált playerre.

Ignite Armor : növeli a playert ért Fire damaget 10%-kal és 40.000 Fire damaget okoz 1 secenként 30 secen keresztül.

Breaking the Defense: Siege Mode : Siege Mode alatt az Iron Juggernaut az aktuális helyén leássa magát a talajba. Ez a fázis addig tart, míg Juggernaut Energy Barja le nem merül (ez 1 perc).

Seismic Activity : miután a Juggernaut Siege Mode-ra vált, földrengést generál, ami a fázis végégig tart. A földrengés 76.999 Physical damaget okoz mindenkinek 1 secenként. Juggnaut ezalatt időnként Shock Pulset használ.

Shock Pulse : kis töltés után a Juggernaut 75.000 Nature damage kíséretében mindenkit hátrarepít egészen addig, míg szilárd tárgynak nem csapódnak.

Demolisher Cannons : Juggernaut több lövedéket (kb. 6) lő fel az égbe, amik 3 seccel később becsapódnak 1-1 playerre. Becsapódáskor ezek 200.000 Fire damaget okoznak a becsapódási hely 6 yardos körzetében.

Cutter Laser : a Juggernaut farkán lévő löveg most 1-1 lövés helyett folyamatos sugarat lő ki, amivel egy megjelölt playert követ. A lézer 300.000 Fire damaget okoz 1 secenként mindenkinek, aki hozzáér.

Explosive Tar : a Juggernaut több irányba is kátrányt lő ki magából, amik földetéréskor fekete tócsákat alkot. A kátrány 50.000 Nature damaget okoz 1 secenként a benne álló playereknek és 30%-kal lassítja a mozgásukat Ha a Cutter Laser hozzáér egy kátrány tócsához, az robbanást idéz elő, ami 450.000 Fire damaget okoz mindenkinek.

 

 

 

Ricochet : [Assault Mode alatt] Juggernaut időnként egy körfűrészt lő ki a karjából, ez pattog a távoli playerek között és 350.000 Physical damaget okoz minden eltalált embernek.

Mortar Barrage : [Siege Mode alatt] a Jugernaut tetején lévő ágyúk periodikusan bombázni kezdik a boss egyik oldalát, ezen lövedékek 450.000 Fire damaget okoznak a becsapódások 8 yardos körzetében.

 

 

Az 1. fázisban Juggernaut periodikusan körfűrészt lő ki ( Ricochet ), ez a playerek között pattog, ezért kicsit szét kell szóródni és ha egy mód van rá, akkor el kell állni a körfűrész útjából.

A 2. fázisban Juggernaut egyik oldalán szőnyegbombázásba kezd (Mortar Barrage), ezért nem ajánlott az oldalánál tartózkodni (mondjuk ha a csapat Juggernaut háta mögött egy fal tövében gyülekezik ezzel nem nagyon kell foglalkozni).

a 2. fázis hátralökős AOE képessége (Shock Pulse) brutálisan nagy damaget okoz, így ajánlott minden egyes alkalomra valami Raid szintű DefCD-t időzíteni.

 

 

Heroicon minden képesség irgalmatlanul sokat sebez, így fokozottan figyelni kell a kikerülendő dolgokra, plusz az új képességek megfelelő kezelésére.

 

Két fázisban is eltérő különbségek vannak:

P1:

 

Pressing the Attack: Assault Mode: itt bejön az egy új mechanika ( Ricochet ), ami 15 secenként egy random játékosra fűrészpengét lő ki, aztán visszamegy a bossba a penge, aki az útjában van, azt sebzi ( mechanikája ugyanaz, mint HoF-ban Wind Lordnál). Elég gyorsan megy, így nekünk is gyorsan kell reagálni, elég nehéz kitérni előle. Akit elkap, azt egyszerűen ki kell healelni.

P2:

 

Breaking the Defense: Siege Mode:

Ez a fázis a túlélésről szól, a legnehezebb és a legösszetettebb, mivel sok képesség egyszerre vagy közvetlen egymás után nehezítik az életben maradást. Még pull előtt beszéljük át a healek milyen sorrendben tolják a CD-et el, hogy mindeg legyen, mivel több alkalommal használja a lökés képességét. Ha valaki úgy érzi, hogy HP-ja nem elég az érkező sebzés túléléséhez, akkor érzése szerint használja el a sebzés csőkkentő Def CD-jét!

A fázis kezdete után mindenki kifut bossrange-ből (bosst a markeren tankolják) egy előre megbeszélt helyre ( a marker a legideálisabb hely mert itt még a dps is tud ténykedni), mert a Mortar Barrage hatalmasat sebez, és a healeknek mindenkit a lehető leghamarabb max HP-ra kell húzznak (ha valaki esetleg nincs fullon, akkor elképzelhető a következő nagy sebzés megöli)! Majdnem egyidőben alájuk is kerül a Explosive Tar kátránya ebből kimozog a csapat lehetőleg a zöld marker irányába. Ez után a boss használja a Shock Pulse képességét, ekkor ellök mindenkit egy irányba, ami nagyjából a marker helye. A healek még a lökés előtt már a zöld marker területére tegyenek le heal köröket ha földetérnek az emberek már kapják is az AOE-t. Ide első heal CDnek pl. jól jön egy Healing Tide totem (ha van sámán).

Földetérés után igyekezzünk a heal körökbe tartózkodni DE lehetőleg picit szóródva egymástól az érkező Cutter Laser miatt, ha egykupacba stackel nagyon mindenki akkor ez könnyen wipe. Aki megkapja a lézert az a zöld jeltől vagy bal oldalra, vagy a boss irányába mozogva kiteolja azt, még véletlen se vigye a földön lévő kátrányba! Gyorsan összeál mindenki a zöld jelen (ha szükséges mehet még 1 kissebb heal CD, hogy gyorsan fullon legyen a csapat), mert jön a következő Shock Pulse (itt jól jöhetnek még self CD-k is, a Devo aura, Smoke bomb, Banner ....), ami elrepít a markerhez. Itt jön a második heal CD az előre kiosztott embertől. Lökés után a lehető leggyorsabban elmozgunk a zöld és a lila marker közé, mivel érkezik az Explosive Tar kátránya, figyeljünk és mozogjunk ki, akár a boss irányába is. Nincs időn lélegezni mert már bossunk nyomja a Cutter Laser-t, szokás szerint kiteoljuk a boss irányába (kátránytól el). Ha ez nem volt elég, jön a harmadik Shock Pulse, ide a harmadik heal emberünktől jön a CD, és itt is picit szóródunk, az érkező Cutter Laser miatt.

 

Ebben a fázisban szinte semmi DPS nem fog menni a boss-ba, itt alapvetően célunk, a túlélés.

Ha mindezeket túléltük akkor futunk vissza a bossunkhoz, felvéve az eredeti pozíciónkat és újra kezdjük a P1 fázisát.

 

Heal szempontból két P2-vel kell számolni, de a második hullámra már mindenkinek vissza kell jönni a heal CD-jének és úgyanúgy ugyanabban a sorrendben tolni azt. Mindenképpen arra kell törekedni, hogy a Shock Pulse előtt már 1-2 seccel össze lehet futni, és full HPn legyen mindenki, mert folyamatos lessz a sebzés, ráadásul ugye feldobb minket és ha leérünk a talajra akkor egy helyen legyen a csapat, könnyebben fel lehessen healelni az embereket. Ide ugye az előre megbeszélt heal CD-ket szépen időben lehet toldosni.

 

 

-

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016